پارتیشن باکس 2 خانه {hometex}

Original price was: 359,000 تومان.Current price is: 319,000 تومان.

پارتیشن باکس 2 خانه گلریز سفید
پارتیشن باکس 2 خانه {hometex}
شناسه محصول: 103038735 دسته: ,


معرفی محصول

با استفاده از این پارتیشن باکس 2 خانه، شما می‌توانید به آسانی فضای اتاق یا کمد لباس را منظم کنید. این باکس لباس دو خانه طراحی شده تا به شما کمک کند لباس‌ها، وسایل شخصی و انواع لوازم خود را به راحتی ساماندهی کنید. پارتیشن باکس 2 خانه با دو بخش مجزا، به شما امکان تفکیک و نگهداری انواع لوازم را می‌دهد.

پارتیشن باکس 2 خانه گلریز سفید

پارتیشن باکس 2 خانه از دو بخش مجزا برای تفکیک و سازماندهی بهتر وسایل ساخته شده است همچنین اسکلت داخلی این باکس لباس و ارگانایزر از جنس پی وی سی تولید شده که توسط اتصال هایی با مواد پلی پروپیلین به هم متصل می شوند. اسکلت داخلی این باکس لباس دو خانه از مواد مقاوم و بادوام  ساخته شده است که باعث استحکام و طول عمر بیشتر این پارتیشن باکس لباس می شود.

متعلقات پارتیشن باکس 2 خانه

طراحی شیک و مدرن این پارتیشن باکس 2 خانه با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود  همچنین وزن سبک این ارگانایزر قابلیت حمل آسان دارد و دسته های طراحی شده در دو طرف این محصول باعث جابه‌جایی راحت تر در منزل یا حتی خودرو  می شود.

رنگبندی پارتیشن باکس 2 خانه

پارتیشن باکس 2 خانه قابل استفاده برای لباس، اسباب‌بازی، کتاب و  لوازم دیگر است. با استفاده از این باکس لباس دو خانه، به راحتی از شلوغی خلاص شوید و فضایی مرتب‌تر و منظم در اختیار داشته باشید. فضای کمد یا اتاق‌خواب خود را مرتب کنید و به سرعت به وسایلتان دسترسی داشته باشید.

پارتیشن باکس 2 خانه رنگ طوسی

این محصول برای استفاده در اتاق کودک مناسب است. پارتیشن باکس 2 خانه مناسب برای نظم دهی به اسباب‌بازی‌ها و لباس‌های کودکان است. آیا باکس لباس قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

ابعاد پارتیشن باکس 2 خانه

ابعاد محصول به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در کمد یا فضای کوچک اتاق قرار بگیرد. پارتیشن باکس 2 خانه یک انتخاب ایده‌آل و یک ابزار کاربردی و چندمنظوره است که به راحتی نیازهای شما بر طرف می‌کند.

اسکلت پارتیشن باکس 2 خانه

مشخصات
وزن بسته بندی 1000 گرم
ابعاد بسته بندی 40 × 20 × 10 سانتیمتر
انتخاب رنگ

طرح هندسی طوسی, گلریز سفید, گلریز سورمه ای

ویژگی یک محصول📦

صفحه پارتیشن باکس 2 خانه قابلیت جابجایی دارد، به طوری که اندازه فضای بین صفحه ی نظم دهنده را می توان با توجه به فضای مورد نیاز برای نظم دهی البسه، وسایل و اشیاء تنظیم کرد..

ویژگی دو محصول❤️

اسکلت داخلی این نظم دهنده استحکام و مقاومت آن را افزایش می دهد و در زمانی که نظم دهنده به صورت کامل پر نباشد، همچنان شکل ظاهری آن را به خوبی حفظ می کند.

ویژگی سه محصول😀

– قابل شستشو با ماشین لباسشویی, – قابلیت تا شدن در زمان عدم استفاده

ویژگی چهار محصول😍

– نگهداری وسایل آرایشی، لوازم التحریر لوازم خیاطی و…

ابعاد محصول✏️

طول: 37 سانتیمتر* عرض: 37 سانتیمتر* ارتفاع: 18 سانتیمتر

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پارتیشن باکس 2 خانه {hometex}”

×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای شروع گفتگو بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
پیشتیانی در واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی در اینستاگرام Whatsapp chat
شروع مکالمه