بهترین مارک قابلمه روحی

بهترین مارک قابلمه روحی

ظروف پخت و پز از مهم‌ترین اجزای هر خانه یا جهیزیه‌ عروس به شمار ‌می‌روند. در گذشته کیفیت ظروف پخت و پز تنها بر اساس ماندگاری و کیفیت آن سنجیده می‌شد و امروزه با توجه به گسترده‌تر شدن تحقیقات پزشکی مشخص شده علاوه بر این که جنس ظرف پخت و پز در طعم غذا تأثیرگذار است، تأثیر بسزایی نیز در رابطه با میزان سلامتی غذا دارا می‌باشد.

به همین واسطه انواع و اقسام مختلفی از جنس و برند قابلمه و ظروف پخت و پز از جمله استیل، چدن، سرامیکی، گرانیتی و سایر موارد این چنینی وارد بازار شده است اما هنوز هم جنس‌های قدیمی ظروف پخت و پز مانند ظروف مسی و روحی دارای طرفداری‌های خود بوده و مورد مصرف قرار می‌گیرد گرچه که میزان استفاده از آن‌ها کمتر شده.

یکی از پر طرفدارترین ظروف قدیمی که امروزه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد قابلمه روحی می‌باشند که امروزه به دلیل صنعتی شدن تولیدات و پایین آمدن کیفیت و اصالت برخی از آن‌ها تشخیصش قدری سخت شد به همین دلیل در این نوشته از وب سایت فروشگاه کیان کالا قصد داریم پس از معرفی جزئیات و جوانب خرید قابلمه روحی در رابطه با بهترین مارک قابلمه روحی با شما عزیزان صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

تشخیص قابلمه روحی اصل

پیش از آنکه در رابطه با بهترین مارک قابلمه روحی و همچنین خرید این محصول صحبت کنیم بهتر است قدری در رابطه با جزئیات این محصول و همچنین راه تشخیص آن اطلاعاتی به خدمت شما عزیزان ارائه شود.

تشخیص بهترین مارک قابلمه روحی از آلومینیوم
چگونه می‌توان قابلمه روحی را از آلومینیوم تشخیص داد؟

ظروف روحی تقریباً در هیچ کارگاهی تولید نمی‌شوند و پیدا کردن آن‌ها قدری سخت است همچنین اکثر ظروفی که به عنوان قابلمه روحی در بازار به شما معرفی می‌شود واقعاً از جنس رویی نبوده و عمدتاً آلومینیوم می‌باشند. البته لازم به ذکر است که به واسطه روی کار آمدن دوباره قابلمه‌های روحی، چندین برند اقدام به تولید این محصول کرده‌اند که در ادامه در رابطه با آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.
اما در هر حال تولید این قابلمه‌ها نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و سخت‌تر می‌توان آن را در بازار پیدا نمود و همانطور که گفته شد بعضا مدل‌هایی که به عنوان قابلمه روحی معرفی می‌کنند ممکن است از جنس‌های متفرقه باشد بنابراین بهتر است یک سری تکنیک‌ها را برای تشخیص قابلمه روحی از قابلمه آلومینیوم و موارد دیگر بدانید.از جمله این موارد می‌توان اشاره کرد به:

  • وزن بیشتر نسبت به اندازه
  • واکنش در مقابل سولفات مس
  • عدم تولید ارتعاش در مقابل ضربه

با توجه به موارد بالا شما عزیزان می‌توانید اقدام به خرید قابلمه‌ روحی کنید البته که همانطور که پیشتر گفته شد شرکت‌های معتبری اقدام به تولید قابلمه‌های روحی کردند که در صورت خرید این محصولات به کار گرفتن این تکنیک‌ها نیاز نیست. در ادامه به معرفی بهترین مارک قابلمه روحی خواهیم پرداخت.

بهترین مارک قابلمه روحی

قابلمه‌های روحی در مدل‌های مختلف تحت برند‌های مختلفی ساخته می‌شود و هر کدام دارای کیفیت متفاوتی نیز می‌باشد. انواع برند قابلمه روحی به شرح زیر می‌باشد.

قابلمه روحی پرانی

برند پرانی را می‌توان به جرأت در لیست بهترین مارک قابلمه روحی در نظر گرفت. این برند در سال ۱۳۹۵ توسط گروه کالا خانه تهران به ثبت رسید و تا به امروز این برند به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی غیر برقی از جمله قابلمه‌روحی فعالیت می‌کند.

برند پرانی در لیست بهترین مارک قابلمه روحی
برند پرانی یکی از مارک‌های مناسب برای قابلمه روحی.

تعهد، کیفیت بالا، طراحی زیبا و کاربردی، قیمت مناسب و همچنین بسته‌بندی با کیفیت را می‌توان از مهمترین مزایای این برند در نظر گرفت.

برند کاسیو

دیگر برندی که شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین مارک قابلمه روحی را داشته باشد برند کاسیو می‌باشد که نظرات مثبت خریداران زیادی را به خود جلب کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کاسیو، بهترین مارک قابلمه روحی
قابلمه روحی برند کاسیو، یکی از پرطرفدار‌ترین‌ها.

تنوع بالا در مدل، اصالت کالا با کیفیت مناسب و همچنین قیمت قابل قبول از مهم‌ترین ویژگی‌های قابلمه روحی کاسیو می‌باشد.

برند دسینی

در ادامه پاسخ به سؤال بهترین مارک قابلمه روحی چیست باید به برند دسینی اشاره ویژه‌ای داشت! این برند ایرانی بوده اما تمام محصولات آن در کشور چین تولید می‌شود و با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات آشپزخانه توانسته جایگاه خود را در میان مشتریان محکم کند.

برند دسینی در لیست بهترین مارک قابلمه روحی
قابلمه روحی دسینی، محصول ایرانی کیفیت جهانی

برند دسینی در تولید محصولات خود از پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند و در نتیجه دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می‌باشد. همچنین قیمت بسیار مناسب محصولات این برند در مقابل کیفیت بالا شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

جمع بندی

همانطور که بار‌ها در این نوشته اشاره شد و خودتان نیز مستحضر هستید، قابلمه‌های از جنس رویی دارای تاریخچه بسیار قدیمی بوده و امروزه به آن صورت تولید نمی‌شوند و اگر هم چند برند که در این نوشته با عنوان بهترین مارک قابلمه روحی به معرفی آن‌ها پرداختیم نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند تنها به خاطر نتایج جدیدی است که در طب سنتی اعلام شده.
به همین جهت ممکن است تنوع و همچنین برند‌های مختلف قابلمه روحی بسیار پایین‌تر از مواردی همچون قابلمه چدن یا استیل باشد و  دست خریدار برای انتخاب برند و مدل انقدر‌ها باز نباشد اما به هر جهت در این نوشته از وب سایت فروشگاه کیان کالا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در رابطه با جزئیات این موضوع تمام اطلاعات لازم را به خدمتتان ارائه دهیم.
تنها نکته‌ای که در انتها لازم به ذکر است این است که با توجه به کمیاب بودن قابلمه‌های روحی حتماً باید در هنگام خرید به اصالت برند تولید‌کننده و همچنین تکنیک‌های تشخیص قابلمه روحی اصل توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید جنس را با کیفیت هر چه بالاتر تهیه کرده و استفاده از آن لذت ببرید.

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *