چگونه بدون اکانت وارد مایکروسافت شویم؟

چگونه بدون اکانت وارد مایکروسافت شویم؟

عنوان مطلب

اگر حساب کاربری مایکروسافت دارید، اکنون می‌توانید بدون پسورد وارد اکانت خود شوید. مایکروسافت یک گزینه‌ی ورود با گوشی دارد. شما از طریقاپلیکیشن Authenticator  مایکروسافت در اندروید و IOS می‌توانید بدون پسورد وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید. پیش از این هم  می‌توانستید از این اپلیکیشن برای احراز هویت استفاده کنید. در آپدیت جدید این اپلیکیشن دیگر نیازی به وارد کردن پسورد ندارید.

چطور از این امکان برای اکانت مایکروسافت استفاده کنیم؟

  • برای فعال کردن این ویژگی ابتدا اپلیکیشن Authenticator مایکروسافت را برای گوشی‌های اندرویدی یا آیفون و آیپدتان دانلود کنید.

  • برای شروع باید اکانت خود را از منو انتخاب کنید و ورود موبایلی را فعال کنید (enable phone sign-in).

  • اغلب صفحات ورود به حساب کاربری مایکروسافت، یک لینک برای استفاده از اپلیکیشن موبایلی (Use an app instead) هم دارد. این گزینه را انتخاب کنید.

  • هر بار که بخواهید وارد اکانت مایکروسافت خود شوید، یک درخواست ورود برای شما ایجاد می‌شود و یک نوتیفیکیشن روی گوشی خود می‌بینید.

  • کافی ست عددی که روی دستگاه برای شما ایجاد شده را با اپلیکیشن Authenticator مایکروسافت تطبیق دهید و گزینه‌ی تایید را انتخاب کنید.

 

اگر گوشی هوشمندتان را به همراه ندارید می‌توانید با گزینه‌ی ورود با پسورد وارد شوید. قطعا استفاده از این اپلیکیشن راحت‌تر و امن‌تر است. مایکروسافت قبلا هم برای احراز هویت دو مرحله‌ای، سریع پاسخ می‌داد. با این حال گزینه‌ی ورود با گوشی یک گام به جلو محسوب می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *