راهنمای خرید کفپوش کابینت

راهنمای خرید کفپوش کابینت

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند کف کابینت را با کفپوش کابینت بپوشانند زیرا ظاهری شیک و کلاسیک به کف و یا روی کابینت می دهد. راهنمای خرید کفپوش کابینت و رو کابینتی آشپزخانه فرآیندی بسیار متفاوت نسبت به خرید برای قسمت های دیگر خانه است. روی کابینت آشپزخانه شما نه تنها باید زیبا به نظر برسد، بلکه باید در برابر انجام کارهای روزانه و همچنین تهدید دائمی رطوبت، نم و آب مقاوم باشد. همانطور که  میدانید کابینت های چوبی و فلزی رطوبت را تحمل نمی کنند بنابراین از قرار دادن آنها در معرض مایعات خودداری کنید و در صورت ریختن ناخواسته آن سریعا با پارچه یا اسفنج سطح آنرا خشک کنید. استفاده از رو کابینتی گزینه ایده‌آلی برای محافظت از سطح روی کابینت و داخل کابینت است.

راهنمای خرید کفپوش کابینت

انواع کفپوش کابینت شامل چیست؟

  • کفپوش کابینت چسبی
  • رو کابینتی پلاستیکی
  • رو کابینتی طرح سنگ
  • رو کابینتی ام دی اف
  • رو کابینتی طرح چوب
  • روکابینتی پارچه ای
  • کفپوش تو کابینتی
  • تو کابینتی ضخیم
  • کفپوش تو کابینتی رولی
  • تو کابینتی فومی
  • تو کابینتی ژله ای
  • روکابینتی نسوز
  • روکابینتی نمدی
  • کفپوش رو کابینتی ضد آب

نمونه های کفپوش کابینت انتخاب های زیادی را برای خانه شما در اختیارتان قرار می دهد. این راهنمای خرید کفپوش کابینت به شما کمک می کند برای هر قسمت از آشپزخانه مناسب ترین کفپوش را انتخاب کنید.

خرید کفپوش کابینت

ویژگی ها و مزایای خرید کفپوش کابینت

فناوری و ساخت بهبود یافته به این معنی است که گزینه‌های کفپوش با رنگ‌ها، الگوها و بافت‌های متعدد در هر متریالی بهتر از همیشه برای انتخاب شما در دسترس هستند. از مهمترین ویژگیهای راهنمای خرید کفپوش کابینت در ادامه نکاتی را بررسی میکنیم.

ضد خش و بادوام
نصب سریع و آسان
کم هزینه
تعمیر و نگهداری کم، آسان برای تمیز کردن و مقاوم در برابر لکه
قابل نصب بر روی اکثر طبقات موجود در کابینت آشپزخانه
مقاوم در برابر محو شدن در برابر اشعه ماوراء
قابل استفاده در آشپزخانه، حمام و زیرزمین به دلیل ضد آب بودن
یک گزینه جذاب برای هر اتاق با سبک ها و رنگ ها متفاوت

رو کابینت ام دی اف چی بندازم؟

چوب و ام دی اف یکی از رایج ترین مصالح برای ساخت کابینت آشپزخانه است. دلیل اصلی محبوبیت آنها علاوه بر زیبایی مقاومت آن در برابر رطوبت و لکه است. برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت از رو کابنتی شفاف استفاده کنید. تا علاوه بر در معرض بودن طرح و زیبایی کابینت در برابر نم و خش و رطوبت محفوظ بماند.

 خرید کفپوش کابینت

بهترین رو کابینتی برای کابینت سفید چیست؟

کفپوش روکابینتی در طرح های مختلفی در بازار عرضه شده است. رنگ سفید بدلیل اینکه رنگ خنثی است براحتی با هر رنگی میتوان کابینت سفید را ست کرد. بهترین رو کابینتی برای استفاده روی سطوح سفید کفپوش روکابینتی طرح دار است. که با نقش های گل های رنگی تزیین شده باشد.

عرض رو کابینتی چقدر است؟

کفپوش کابینت در ابعاد 50 سانتیمتر، 60 سانتیمتر و 70 سانتیمتر تولید می‌شود.  در این مقاله از راهنمای خرید کفپوش کابینت این نکته را تاکید میکنم که برای خرید رو کابینتی ابتدا ابعاد، طول و عرض کابینت را دقیق اندازه گیری کنید و بعد اقدام به خرید مناسب ترین سایز کنید.

کفپوش های pvc به منظور سازگاری با اکثر کابینت های استاندارد عرضه می شود و در مقابل ظروف، قابلمه ها، تابه ها و برای استفاده در حمام شما بسیار بادوام است. کفپوش های pvc دارای چسبندگی سطحی هستند که در زیر کفپوش قرار دارد و آنرا محکم در جای خود نگه می‌دارد.

خرید-کفپوش-رو-کابینتی

کابینت های جدید را با چه چیزی می پوشانید؟

آسترهای قفسه ، ورق‌های منعطف و قابل جابجایی هستند که کشوها و قفسه‌های شما را می‌پوشانند تا از سطوح آن‌ها در برابر آسیب محافظت کنند و نسیم را راحت کنند. هنگام سازماندهی مجدد کابینت ها یا تمیز کردن، افزودن آستر قفسه اقدامی ارزان قیمت است که به حفظ وسایل، مبلمان و وسایل شما کمک می کند. تمیز کردن و نگهداری کف‌پوش‌های کابینت آسان و ساده است – تنها کاری که لازم است جاروبرقی یا دستمال کشیدن است. و اگر نیاز دارید که کفپوش را خیلی تمیزکنید، از محصولات تمیز کننده برای این کار میتوانید استفاده نمایید. ما سعی کردیم در راهنمای خرید کفپوش کابینت مهمترین موارد را بررسی کنیم.

خرید انواع کفپوش کابینت

نصب کفپوش کابینت آسان است زیرا آنرا می توان به صورت سفارشی برش داد تا با ابعاد مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. از آنجایی که کفپوش به صورت یک تکه تولید شده است، اشتباه در بریدن  منجر به هدر رفتن مقداری از آن می شود. با این حال، در زمان راهنمای خرید کفپوش کابینت اندازه‌گیری دقیق کابینت و قفسه و  برش‌ صحیح، تا حد ممکن به آسانی فرآیند نصب شما کمک می‌کند.

در مورد راهنمای خرید کفپوش کابینت و  گزینه های نصب، برخی از کفپوش ها دارای پشتی های خود چسب هستند تا بدون نیاز به خرید جداگانه چسب، نصب سریع تری را ارائه دهند.

 

 

 

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *