پرفروش ترین لوازم آشپزخانه 2022

پرفروش ترین لوازم آشپزخانه سال2022

با این راهنمای مفید برای خرید پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022، بسادگی میتوانید آشپزخانه خود را مدرن کنید. اگر یک خانواده شلوغ باشید و حتی نو عروس، وسایلی مانند، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب و مجموعه لوازم آشپزخانه نیاز دارید تا یک غذای خوشمزه درست کنید.

پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022

در سراسر جهان، ما می بینیم که چگونه مردم با تحویل سال نو، تحت تأثیر خرید لوازم خانه جدید قرار می گیرند و البته این سبک از یک شخص تا شخص دیگر کاملا متفاوت است. هر شخصی سبک مخصوص به خود را دارد، اما یک چیز مشترک در همه اشخاص وجود دارد. همه آنها به کمک لوازم آشپزخانه نیاز دارند. تهیه غذا بدون کمک لوازم پخت و پز قابل تصور نیست، زیرا استفاده از آنها انجام کارهای آشپزی را بسیار آسان می کند.

پرفروش ترین لوازم آشپزخانه

با استفاده از سرخ کن‌ و کباب‌ پز های حرفه ای وارد روند حرفه ای تری از آشپزی می‌شوید، با جارو برقی های هوشمند در زمان صرفه‌جویی کنید، با استفاده از آسیاب بهترین قهوه را آسیاب کنید و عالی‌ترین و شخصی‌ترین فنجان اسپرسویی را که تا به حال خورده‌اید میل کنید.

پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 با فناوری دیجیتال و مکانیکی قدرتمند، به علاوه طراحی جدید، درک روشنی از سبک زندگی را به نمایش می گذارد.

لوازمی که همه در خانه می خواهند چیست؟

هر سال شاهد تولید چند وسیله شگفت‌انگیز هستیم که هر کسی می‌خواهد آنها را داشته باشد. لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی برقی زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند و تنوعی از آماده سازی غذا های جدید را به شما ارایه می‌دهد که شاید قبلاً در مورد آن با چالش روبرو بودید. لوازم خانگی برقی یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 میباشد

امروزه پرفروش ترین لوازم آشپزخانه همگی با جدیدترین فناوری به آشپزخانه شما اضافه میشوند. وسایلی که سبک زندگی شما را بهبود می بخشد و به شما فرصت می دهد از طعم غذاهای جدید لذت ببرید. در ادامه پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 لوام آشپزخانه مورد نیاز هر خانه را بررسی میکنیم.

سرخ‌کن‌: برای هر کسی که می‌خواهد از بافت ترد غذاهای سرخ‌شده استفاده کند، یک پیشنهاد عالی است. روغن فوق‌العاده داغ میشود و به سرعت میتوانید غذاهای سرخ شده با طعم بسیار عالی را آماده کنید. سرخ کن به شما این امکان را می‌دهد با تلاش بسیار کم، غذاهای چند لایه و بسیار لدیذ را در کمتر از چند دیقه آماده کنید.

پر فروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 و پرفروش ترین لوازم آشپزخانه 2022

آبمیوه گیری های برقی مکمل آب مرکبات گیری های دستی در خانه های مدرن در همه جا هستند. این آبمیوه گیری ها بقدری کار را آسان کرده‌اند که میتوان به سرعت آب هر میوه ای را گرفت و یا چند میوه را براحتی با هم ترکیب کرد.

بهترین و پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال 2022 کدام هستد؟

سال جدید را با یک مهارت آشپزی جدید شروع کنید. بهترین لوازم کوچک در سال 2022  را در ادامه بررسی میکنیم، بهترین راه برای آماده کردن غذاهای جدید در برنامه روزانه و حتی یادگیری یک روش آشپزی جدید  لیست زیر کمک زیادی به شما میکند. لیست ما از بهترین لوازم کوچک برای همه سیلقه دارد. از فناوری نوآورانه گرفته تا طراحی های خیره کننده، هر یک از این محصولات افزودنی خوشایندی برای آشپزخانه شما هستند.

توستر

جنرال الکتریک اولین توستر برقی را برای مصارف خانگی در سال 1909 معرفی کرد. Wonder Bread در سال 1930 شروع به فروش نان از پیش برش شده کرد و رابطه عاشقانه آمریکا با نان تست اجتناب ناپذیر بود.

آسیاب ادویه

ادویه ها یک مکمل عالی برای هر رژیم غذایی هستند. آنها طعم و آنتی اکسیدان هایی را با چربی و کالری کم یا بدون آن به مواد غذایی اضافه می کنند. یک ادویه بلافاصله پس از آسیاب شدن در اوج طعم و مزه قرار می گیرد، اما بسیاری از آشپزها ادویه های از قبل آسیاب شده را برای راحتی انتخاب می کنند. این ادویه ها قبل از ارسال به فروشگاه محلی شما در کارخانه آسیاب می شوند و ممکن است ماه ها در انبارها و قفسه ها بمانند.بهترین ایده برای استفاده از طعم واقعی ادویه آسیاب کردن دانه های ادویه جات است. وقتی از ادویه جات تازه آسیاب شده استفاده میکنید، متوجه خواهید شد که آشپزی شما بسیار لذیذتر است.

مخلوط کن

این وسیله مفید برای مخلوط کردن مواد غذایی عالی است. در درست کردن اسموتی ها و ایجاد نوشیدنی های یخ زده خوشمزه عالی است. شما می توانید به راحتی در خانه لاته یا مارگاریتا منجمد درست کنید.

همزن برقی

این بهترین ابزار برای تهیه خمیر برای کیک، کلوچه، رولت است. برای هم زدن خامه تازه ایده آل است. می توانید سفیده تخم مرغ درست کنید که برای درست کردن درست عالی است.

غذاساز

غذاساز یک وسیله ضروری برای هر آشپزخانه ای است. می تواند زمان آماده سازی غذای شما را به نصف یا بیشتر کاهش دهد. این باعث می شود که غذا از ابتدا سریع و آسان تهیه شود که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

یک غذاساز خوب هر چیزی را برش داده، خرد و رنده می کند. سس های سالاد خانگی یا سس مایونز را به راحتی با سالاد ترکیب می کند. هنگام تهیه خمیر شیرینی، نان یا ماکارونی، تمام کارهای سخت را انجام می دهد و کار طاقت فرسایی را که معمولاً با آن کارها همراه است، از بین می برد. برای هر کسی که می خواهد غذا را در آشپزخانه خود آماده کند، به جای گرم کردن مجدد غذاهای فرآوری شده، واقعاً یک ضرورت است. غذاساز ممکن است مهم ترین وسیله کوچک و پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 در آشپزخانه شما باشد.

بخار پز

یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ تمام مواد مغذی، مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری در غذا و همچنین کمک به حفظ رنگ، بافت و طعم آن، بخارپز کردن است. چندین مدل مختلف در بازار وجود دارد و مدلی که دارای سه طبقه باشد مناسب ترخواهد بود. استفاده از همه آنها بسیار آسان است و دارای تایمر و عملکرد خاموش شدن خودکار هستند. علاوه بر این، تمیز کردن آنها آسان است، زیرا از موادی ساخته شده اند که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه 2022 است

همه کسانی که از آشپزی لذت می برند اهمیت ظروف پلاستیکی را می دانند. اگر بخواهید مقداری غذا بسته بندی کنید تا با خود به دفتر ببرید یا غذاهای باقیمانده را ذخیره کنید یا غذا درست کنید، ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی یکی دیگر از موارد ضروری آشپزخانه است.

این وسایل هم راحت و هم کاربردی هستند، قطعا برای آشپزخانه ساخته شده اند اما در هر مکانی قابل استفاده هستند و از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 محسوب می‌شوند.

استند نگهداری ظروف آشپزخانه

مردم ابزارهای سازمانی را دوست دارند. این نه تنها باعث صرفه جویی در فضای قفسه و یا کابینت می شود، بلکه به عنوان یک وسیله تزئینی خوب نیز استفاده می شود. از این رو یکی دیگر از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سال2022 هستند.

پایه قابلمه ها مفید و چشم نواز هستند، آنها در سبک ها، رنگ ها، شکل ها و اندازه های بسیاری وجود دارند. با تنوع ها و تامین کنندگان متعدد ما از این محصول بیشترین بهره را ببرید!

رخت آویز

شستن و خشک کردن لباس بخشی از زندگی روزمره است، چه یک دستمال کوچک بشویید و چه مرتباً لباسشویی را روشن کنید. اگر محلی برای خشک کردن لباس نداشته باشید ممکن است لباس ها روی هم انباشته شوند و اگر یک رخت آویز خوب و کم‌فضا نداشته باشید، شستن و خشک کردن همه آنها دشوار خواهد بود. ما نمونه های زیادی از رخت آویز و بند رخت ها را مورد تحقیق و آزمایش قرار داده‌ایم، که نمونه های استیل برای فضای باز و طناب رخت خشک کن برای محیط داخل خانه بسیار مناسب هستند.

سرویس پلاستیک

وسایل و لوازم پلاستیک بخش عمده ای از زندگی روزمره ما را تامین میکنند، وسایل پلاستیکی از گذشته تا کنئن یار شفیق اکثر سر آشپزها میباشد. تنوع لوازم پلاستیکی بسار زیاد است که امروزه شرکت های زیادی اقلام مورد نیاز و ضروری پلاستیکی را در قالب یک پکیج جمع آوری کرده اند و در قالب سرویس پلاستیک به بازار عرضه شده است. خرید سرویس پلاستیک نیاز بسیاری از افراد را برای در دسترس بودن لوازم پلاستیکی مورد نیاز در زمان آشپزی و در آشپزخانه برآورده کرده است. یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه 2022 سرویس پلاستیک رنگ سفید که در میان تنوع بسیاری از انتخاب های رنگ برتر سال برای لوازم آشپزخانه 2022 است. وسایل سفید راه جدیدی را برای انعکاس تمیزی در آشپزخانه معرفی می کنند و در عین حال حس کلاسیک را به آن اضافه می کنند.

کاور لباسشویی

یکی از لوازم برقی خانگی که محبوبیت و کاربرد زیادی در نزد اهالی خانه دارد لباسشویی است . محافظت از این وسیله یکی از دغدغه های خانم های خانه دار میباشد. با استفاده از کاور لباسشویی علاوه بر زیبایی و محافظت در برابر خط و خش، باعث افزایش طول عمر این وسیله نیز میشود کاور لباسشویی در طرح و رنگ های متفاوت تولید میشوند که اتخاب طرح آن بستگی به دکوراسیون و محل قرار گیری لباسشویی دارد. برای بالا بردن طول عمر و دوام وسایل برقی استفاده از کاور لوازم برقی کمک شایانی به محافظت از این وسایل که غالبا گران قیمت هستند میکند.

قهوه ساز دستی

اگر به یک نوشیدن قهوه علاقه دارید مسلما یکی از بهترین قهوه سازها را می خواهید. این بازار از انواع مارک ها و مدل های قهوه ساز دستی اشباع شده است، اما برای یافتن بهترین ها، به دنبال محصولی باشید که تعادل کاملی از طعم و مزه را با طراحی کاربرپسند ترکیب کند. قهوه تولید شده باید سرشار از کرم غلیظ باشد، با عطری که شما را به آشپزخانه می کشاند. از طرف دیگر، قهوه سازدستی باید در هسته خود راحتی داشته باشد و بهترین طمع قهوه را ارائه دهد.

طیف وسیعی از قهوه سازها برای انتخاب در این بازار وجود دارد. به علاوه، ویژگی هایی که باید در نظر گرفته شوند بی پایان هستند، از قابلیت های هوشمند گرفته تا گزینه های دم کردن قهوه، ما طیف وسیعی از قهوه سازها را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم. در اینجا اواع بهترین قهوه ساز دستی وجود دارد.

جمع بندی:

در این مطلب بررسی کردیم که با پرفروش ترین لوازم آشپزخانه 2022 و همچنین ابزار و وسایل آشپزخانه مناسب، آشپزی می تواند یک فرآیند سرگرم کننده و بدون زحمت باشد. محصولات مناسب می‌توانند زمان آماده‌سازی شما را به نصف کاهش دهند، کارهای کوچک آشپزی را بسیار آسان‌تر کنند و با تکنیک‌های خسته‌کننده و پیچیده به شما کمک کنند. این مجموعه از لوازم آشپزخانه نوید تبدیل پخت و پز را از یک شاهکار هرکول به یک فرآیند نزدیک و لذت بخش می دهد! اجازه دهید سرآشپز درونی شما با کمک این لوازم خلاقانه و زیبا، کار را به دست بگیرد!

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

One thought on “پرفروش ترین لوازم آشپزخانه 2022

  1. venos میگوید:

    مسلما لوازم زیادی هر روز تولید میشه و در یک مدت کوتاهی بسیار پرفروش هستند اما تعداد کمی از اونها نیاز اصلی رو برای مردم برطرف میکنه…
    در کل مطلب خوبی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *