تشخیص لومینارک اصل

لیوان فرانسوی

چگونه لیوان فرانسوی را تشخیص دهیم؟

نحوه تشخیص لومینارک اصل، وقتی‌ صحبت از تنوع محصولات لومینارک می‌ شود به این معنی است که هر سبکی برای هر سلیقه‌ای مهیاست، تا هر کس بتواند. مطابق ذوق شخصی‌ خود انتخاب کند.لومینارک جوابگوی هر سلیقه‌ای حتی مشکل پسند ها است . سرویس غذا خوری، نوشیدنی، کارد و چنگال و سایر وسایل مکمل؛ همگی‌ در زندگی‌ روزمرهٔ شما نقشی‌ را ایفا می‌‌کنند. لومینارک راز داشتن میز مفرح و شادی بخش را به شما می‌‌آموزد. از حالا به بعد نحوه پذیرایی شما زمان غذا خوردن کاملا متفاوت خواهد بود چرا که شما اینک رمز و راز خلق یک محیط دلپذیر با تشخیص لومینارک اصل را میدانید. در اینجا نیز نحوه تشخیص آرکوپال اصل را بررسی کردیم.

[lwptoc]

لومینارک ساخت کجاست؟

شرکت Luminarch از سال 1958 میلادی در فرانسه فعالیت می کند. مارک Luminarch در فرانسه یکی از بزرگترین مارک های ظروف پذیرایی در جهان است. کلیه محصولات لومینارک مانند لیوان های لومینارک برای تأیید باید یک سری مراحل را قبل از درج مشخصات محصول و همچنین محتوای تبلیغاتی روی بسته بندی طی کنند که در مراحل بعدی با آنها آشنا می شویم. مراحل تشخیص لومینارک اصل و تقلبی را در ادامه بررسی میکنیم.

وقتی‌ صحبت از دکوراسیون است شما خود به خود احساس خلاقیت و نو آوری خواهید کرد. با استفاده از اشکال متفاوت و گوناگون، لیست غذا و نحوه پذیرایی شما همهٔ میهمانانتان را شگفت زده خواهد کرد و صفای بیشتری را به منزل گرم شما به ارمغان خواهد آورد.

 

لیوان شیشه ای

چگونه لومینارک اصل را تشخیص دهید . تفاوت لومینارک فرانسه و امارات

از طریق مارک لومینارک حک شده بر روی پشت ظروف اگر حروف arc حک نشده باشد لومینارک تقلبی است و امها اگر  حروف arc حک شده باشد با خیال راحت از خریدتان استفاده کنید، شما محصول لومینارک اصل را در اختیار دارید.
حتما به آرم شرکت آرک(arc ) اینترنشنال بر روی جعبه. کالا توجه نمائید.
بسته بندی محصولات لومینارک بسیار شکیل و زیبا بوده و از کیفیت بسیار. بالایی برخوردار می باشند
به برچسب مقاومت بالای محصولات لومینارک را به هنگام خرید دقت کنید.
به نگارش نام لومینارک و مارک محصول دقت نمایید تا بتوانید لیوان لومینارک اصل را تشخیص دهید.
وزن محصولات لومینارک بسیار سبک بوده و به آساتی قابل حمل و انباشتن می باشند.

 

لومینارک لیوان شیشه ای فرانسوی

چرا لومینارک ( تشخیص لومینارک اصل )

کلیه محصولات لومینارک قبل از تایید خصوصیات فروش و درج محتوای تبلیغاتی آن بر روی بسته بندی، باید از مراحل ویژه ای‌ عبور کنند. تمام سرویس‌های غذا خوری در آزمایشگاه کنترل که همهٔ ابزار جهت آزمایش محصول برای استفادهٔ مکرر روزانه در آن مهیاست، مورد بازبینی قرار می‌‌گیرند. اگرچه، کنترل در طول مراحل تولید در کلیه خطوط تولید نیز به صورت جداگانه انجام می‌‌شود

کنترل مضاعفی که انجام می‌‌شود کیفیت تولید را از نظر آماری نیز تایید می‌‌نماید. لازمه انتخاب لومینارک آگاهی‌ از مشخصات فنی‌ محصولات آن می‌‌باشد. مارک لومینارک با نشان دادن آن روی سکه تمام جلوه‌های خود را به نمایش می‌‌گذارد.

لومینارک مقاوم است

در طول مرحلهٔ تولید، بسیاری از وسایل سرویس غذا خوری (بشقاب، زیر دستی‌، کاسه، فنجان و لیوان) در یک درجهٔ حرارت بسیار بالا قرار گرفته و بعد به طور ناگهانی سرد شده تا میزان مقاومت آن در برابر تغییرات ناگهانی دما و یا سرد و گرم شدن بالا رود. مقاومت محصولات لومینارک ۳ الی ۴ برابر محصولات با ضخامت مشابه است به همین دلیل میتواند تغییرات ناگهانی دما را بدون هیچ آسیبی‌ متحمل شود

لومینارک ایمن در مایکروفر

تست پاندولی که برای ظروف نوشیدنی انجام می‌گیرد بدین صورت است که با میله ای اهرمی از جنس مرمر به لیوان ضربه زده تا در لبه های شوک ایجاد کرده تا از میزان مقاومت آن اطمینان حاصل شود

محصولات مقاوم لومینارک همچنین قادر به تحمل تغییر دمای بالغ بر ۱۳۵ درجه سانتیگراد می‌‌باشند تا جایی‌ که حتی می‌‌توانید ظرف را به محض بیرون آوردن از فریزر داخل میکرویو بگذارید تا گرم شود.

 تشخیص لومینارک اصل

بهترین روش برای تشخیص لومینارک اصل

“ما هر وسیله ای‌ را با تجسم کارایی آن مطالعه کرده ایم: این بدان معنی است که جنس هر محصول و مقاومت آن مطابق کارایی آن تعریف و تعیین می‌‌گردد. برای مثال، ما از شیشه مقاوم شفاف برای ظروف داخل مایکرویو، از بوروسیلیکات برای ظروف مورد استفاده بر روی اجاق گاز و از ویتروسرامیک برای طبخ در فر استفاده می‌‌کنیم. یکی‌ از مراحل آزمایشات ما این است که ظرف را تا حد دمای اجاق گاز گرم کرده و بعد آنرا بلافاصله داخل آب سرد کرده، اگر ظرف مقاومت کرده و نشکند، میتواند بدون هیچ مشکلی برای استفادهٔ روزمرهٔ شما نیز مناسب باشد

لومینارک ایمن در ماشین ظرفشویی ( تشخیص لومینارک اصل )

کلیه ظروف لومینارک قابل استفاده در ماشین ظرفشویی می‌ باشند. آزمایشات انجام شده در لابراتوار آرک اینترنشنال تضمین کنندهٔ این است که طرح و نقش و یا برق و جلای ظروف با استفاده مکرر در ماشین ظرفشویی و ضربات ناشی‌ از آن از بین نمی‌‌روند

در داخل دیوار یکی‌ از سالون های های آزمایشگاه کنترل کیفیت تعداد زیادی ماشین ظرفشویی تعبیه شده است تا ظروف به ترتیب جهت کنترل کیفیت شستشو مورد آزمیش قرار گیرند. ظروف گاهی تا ۱۰ بار در داخل ماشین ظرفشویی با انواع پودرهای شوینده شسته شده تا از میزان مقاومت آن در هنگام استفاده در ماشین ظرفشویی اطمینان حاصل شود در حقیقت، آزمایشاتی که اینجا انجام میشود، به مراتب دقیقتر و جدی تر از استفادهٔ روزمره بوده، چرا که لک و جرم ظروف نشسته خود به نوعی از نقش و طرح ظروف در مقابل حتی قویترین مواد شوینده محافظت می‌کند، ولی‌ این در مورد آزمایشات لومینارک صدق نمیکند. دوام لومینارک خیلی‌ بیشتر از آن چیزی است که درباره‌اش تبلیغ می‌‌شود و از گزینه های تشخیص لومینارک اصل است

لومینارک لیوان شیشه ای فرانسوی

لومینارک لیوان شیشه ای فرانسوی ( تشخیص لومینارک اصل )

تمام محصولات لومینارک که آرم قابل arc را داراست، از جنس شیشهٔ مقاومی ساخت شده که آنرا در مقابل تغییرات ناگهانی مکانیکی و حرارتی مقاومتر می‌‌کند.

کنترل کیفیت شیشه لومینارک
در آزمایشگاه کنترل ، محصولات برای کاربردهای مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند. در این آزمایشگاه ، ابزاری که برای آزمایش محصولات در دسترس است ، البته باید توجه داشت که در تمام خطوط تولید ، این کنترل محصولات به صورت جداگانه انجام می شود. تمام سرویس های ناهار خوری از جمله لیوان لومینارک بسیار با دوام هستند و دلیل آن این است که شیشه لومینارک در دمای بسیار بالا قرار می گیرد و بلافاصله به طور ناگهانی و خیلی سریع خنک می شود. این امر باعث شیشه در برابر نور می شود که در برابر تغییرات ناگهانی دما مقاوم بوده و شکسته نمی شود. در این نوع تست ، تست دیگری به نام آزمون پاندول وجود دارد که مخصوص ظروف نوشیدنی مانند پارچ و لیوان های لومینارک است. در این آزمایش یک میله اهرمی ساخته شده از سنگ مرمر به شیشه لومینارک برخورد می کند تا لبه های آن را تکان دهد. برای تعیین میزان مقاومت آن.

مقاومت شیشه ای لومینارک (تشخیص لومینارک اصل )
محصولات بادوام مارک لومینارک مانند شیشه آن می توانند دمای 135 درجه سانتیگراد را تحمل کنند تا بتوانید ظرفی را که مدتی در فریزر بوده و بدون هیچ آسیبی به سرعت در مایکروویو قرار دهید. این قدرت محصولات را نشان می دهد. است. یکی از مزایای محصولات لومینارک این است که می توانید آنها را داخل ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید ، طبق آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه بین المللی آرک ، تضمین می کند که پس از قرار دادن محصولات در ماشین ظرفشویی ، تغییری در طراحی ایجاد نخواهد شد. نقش و همچنین عدم شفافیت کیفیت محصول را کاهش نمی دهد. تمام محصولات با نام تجاری Luminark از جمله عینک های Luminark از شیشه های مقاوم ساخته شده اند و می توان آنها را روی هم قرار داد. شرکت لومینارک با توجه به اینکه تنوع زیادی در محصولات خود دارد ، می تواند به هر سبک و سلیقه ای در انتخاب ظروف پاسخگو باشد و انتخاب خوبی برای سخت و سخت است.

زیبایی و جلوه شیشه لومینارک
یکی از محصولات شرکت لومینارک شیشه لومینارک است که لیوانی بلند با طرح های زیبا و ظریف است و پرچمدار این برند در ظروف پذیرایی و پذیرایی است. شیشه لومینارک با برش های ظریف که روی بدنه آنها طراحی شده است. برای میزهای پذیرایی ایرانی گزینه بسیار مناسبی است. مارک لومینارک که سابقه طولانی و درخشانی در تولید ظروف با کیفیت دارد ، از همان ابتدا مورد استقبال همه قرار گرفته است ، زیرا محصولات بسیار زیبایی و با کیفیت را روانه بازار می کند. درخشش زیبایی میز پذیرایی را دو چندان می کند.

لومینارک لیوان شیشه ای فرانسوی

تشخیص لومینارک اصل

اگر می خواهیم در خلوت و برای خودمان چای بنوشیم ، نیازی به تهیه یک فنجان زیبا نداریم. بلکه می خواهیم یک لیوان با حجم بالا ، بادوام و شفاف داشته باشیم تا از نوشیدن چای راضی باشیم! ما خودمان که هستیم ، بهتر است به اندازه کافی لیوان چای بخوریم تا اینکه ظرفیت آن را فدای زیبایی کنیم. ظرفیت این لیوان 250 میلی لیتر است. بنابراین می توانید هر چقدر دوست دارید چای یا قهوه بنوشید و نیازی به دوباره پر کردن لیوان خود نخواهید داشت. این فنجان در یک بسته شش تایی ارائه می شود تا تمام خانواده بتوانند با هم چای بنوشند. حتی اگر شلوغ باشند. این لیوان با مارک “Luminark” (لومینارک) ساخته می شود. لومینارک ، زیرمجموعه شرکت فرانسوی Arc International ، در محصولات خود از استانداردهای سختگیرانه پیروی می کند. به عنوان مثال ، محصولات مورد استفاده در مایکروویو در آزمایشگاه های شرکت تحت فشارهای شدید دما قرار می گیرند تا از مقاومت آنها اطمینان حاصل کنند. شاید به همین دلیل است که لومینارک یکی از برترین مارک های لوازم خانگی در رتبه بندی جهانی شناخته می شود.

از جنس شیشهٔ مقاومی ساخت شده که آنرا در مقابل تغییرات ناگهانی مکانیکی و حرارتی مقاومتر می‌‌کند.
کلیه ظروف لومینارک قابل استفاده در ماشین ظرفشویی می‌ باشند.
تست پاندولی که برای ظروف نوشیدنی انجام می‌گیرد بدین صورت است که با میله ای اهرمی از جنس مرمر به لیوان ضربه زده تا در لبه های شوک ایجاد کرده تا از میزان مقاومت آن اطمینان حاصل شود.
در طول مرحلهٔ تولید، بسیاری از وسایل سرویس غذا خوری (بشقاب، زیر دستی‌، کاسه، فنجان و لیوان) در یک درجهٔ حرارت بسیار بالا قرار گرفته و بعد به طور ناگهانی سرد شده تا میزان مقاومت آن در برابر تغییرات ناگهانی دما و یا سرد و گرم شدن بالا رود.

اکنون که با نحوه تشخیص لومینارک اصلی آشنا شدید، تجربیات و سوالات خود را با ما و کاربران سایت در رابطه با تجربه خرید محصولات لومینارک اصل یا لومینارک تقلبی بیان کنید.

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

One thought on “تشخیص لومینارک اصل

  1. زهرا میگوید:

    سلام من سرویس لومینارک خریدم و فقط پشت کاسه ماست خوریش آرم حک شده و مابقی ظروف یه مهر آبی لومینارک خورده
    آیا اصله تقلبی؟؟؟؟

    • افسانه ش میگوید:

      من هم مثل شما گرفتم فقط زیر ماست خوری هاش ارم داره . نمیدونم اصله یا فیکه // کاش پاسخ دقیق داده بشه

  2. مریم میگوید:

    سلام
    من لیوان خریدم به عنوان مارک لومینارک و زیر لیوان کاملا به انگلیسی حک شده فرانسه آیا این تقلبی؟ لیوان اصلا کیفیت خوبی نداره؟

    • پشتیبانی فروش میگوید:

      با سلام و درود
      زیر محصولات اصلی لومینارک فقط کلمه ARC حک شده و هر کلمه ای بجز این سه حرف اصلی نیست( البته محصولات لومینارک ساخت کشور امارت که با کلمه ARC مشخص شده اصلی هستند)

  3. ماهورا میگوید:

    ممنون . یه سوال اون ظروفی که تهش نوشته arc UAE مال کجاست ؟ فرقش با آرکروک فرانسه چیه ؟ میشه توضیح بدید مرسی

  4. میلاد جوادی میگوید:

    مطلب خوبی بود
    من برای دخترم می‌خواستم جهیزیه بخرم
    و این متن به من کمک کرد که فرق اصل و غیر اصل رو بدونم و محصول با کیفیت رو بگیرم

  5. فرخنده انصاری میگوید:

    سلام
    ممنون از مطلب مفیدتون
    من برای خرید لیوان لومینارک اصل و غیر اصل مشکل داشتم
    و این مطلبتون خیلی کاربردی بود و به دردم خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *