شرینی خوری سه طبقه سرامیک

شرینی خوری سه طبقه سرامیک

یک شیرینی خوری جادار سه طبقه با صفحه‌ی تخت، یک ظرف گرد و پر گنجایش مخصوص سرو شیرینی و یا دسر محصول شیک است.  یکی از زیباترین رسوم ایرانی ها که هم اکنون نیز به بهترین شکل ممکن حفظ گردیده است ، مهمانوازی می باشد.ایرانیان از دیرباز سعی بر این داشتند که از بهترین مواد خوراکی موجود در منزل خود برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنند. یکی از محبوب ترین مواد خوراکی شیرینی می باشد که در اکثر مجالس و مهمانی ها از آن برای پذیرایی از میهمانان استفاده می شود.

وجود ظرفی مناسب و در خورشان میهمانان برای این پذیرایی دوست داشتنی در مجالس و مهمانی ها بسیار حائز اهمیت می باشد. برای این مهم صنعتگران دست به تولید انواع شیرینی خوری در جنس های متنوع اعم از سرامیکی، برنجی، استیل، پیرکس و … زده اند و مدل های زیبایی از این دسته محصولات را به بازار ظروف سرو و پذیرایی اضافه نموده اند. یکی از این ظروف پرطرفدار شیرینی خوری سرامیکی سه طبقه می باشد که در ادامه به شرح عمده ترین خصوصیات این محصول خواهیم پرداخت.

این شیرینی خوری یکی از ظروف تزیینی و پذیرایی مدل جدید می باشد که دارای سه دیس سرامیکی برای شیرینی و یک دسته فلزی برای زیبایی هر چه تمام تر و همچنین برای سهولت در حمل و پذیرایی با این شیرینی خوری مدرن می باشد. دیس شیرینی سه طبقه به شما این امکان را میدهد تا همزمان از چندین نوع مواد خوراکی را در آن ها قرار دهید و پذیرایی خود را شکیل تر انجام دهید. این مدل شیرینی خوری سرامیکی جدید دارای سه دیس سرامیکی گلدار به همراه یک دسته فلزی می باشد. سرامیک بکارگرفته شده در ساخت این محصول از سری سرامیک های مرغوب می باشد که با لعاب گرما دیده منقش به طرح های گل و حاشیه رنگی پوشانده شده است.همچنین دسته فلزی به شکل تاج که این سه دیس را به صورت طبقه ای بر روی یکدیگر نگهداری میکند ، به شما در پذیرایی هرچه بهتر از مهمانانتان کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *