چگونه مناسب ترین لباس را در خرید تهیه کنیم

بهترین انتخاب در خرید لباس

عده ای  بر این تصور هستند , که ظاهر و نحوه لباس پوشیدن در زندگی روزمره و دید دیگران نسبت به ما تاثیر آنچنانی ندارد و خواستن توانستن است. اما اینطور نیست، در صورتی که لباس مرتب، پاکیزه و به روز بپوشید خواستن به توانستن اندکی نزدیکتر می شود. کافیست یک بار امتحان کنید. اگر می خواهید نکته های طلایی برای چگونه مناسب ترین لباس را در خرید تهیه کنیم را بدانید  ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید .
کمد تان رابررسی کنید :
حتما قبل از اینکه به خرید بروید، ابتدا باید کمد لباس تان را نگاه کنید. اگر بالغ هستید و یک شغل دارید، به احتمال زیاد برای سه موقعیت زیر لباس دارید: کار، مناسبت های اجتماعی  و لباس راحتی خانه. بعضی از لباس ها را می توانید در مناسبت های مختلف بپوشید (مثلا ممکن است شلوار لی ای که با آن بیرون می روید، برای خانه هم راحت باشد)، اما مطمئنا برای این سه مناسبت لباس دارید.

به هر صورت ، خوش لباس بودن با آماده بودن برای شرایط متفاوت آغاز می شود. کمد تان را بررسی کنید. از خودتان بپرسید که آیا همین الآن می توانید به مناسبت های زیر بروید:

عروسی
مراسم ختم
مصاحبه کاری
مناسبت های رسمی
رستوران های رسمی
جشن تولد/ فارغ التحصیلی/ سالگرد

این لیست به هیچ وجه جامع و کامل نیست، اما به عنوان یک فرد هوشیار، باید انتظار دعوت شدن به حداقل دو یا سه مورد اشاره شده در لیست را داشته باشید. آیا برای هر مناسبتی لباس مناسب دارید؟ اگر نه، مشخص کنید که به چه چیزهایی نیاز دارید و به خرید بروید.

مبانی موقعیت های خاص را فرا بگیرید

مناسب با هر شرایط، قواعد خاصی وجود دارند. در ادامه یک لیست مختصر از مبانی ای که باید بدانید ارائه شده است.

لباس های اندازه بدن تان بخرید. پوشیدن لباس های بزرگتر از بدن تان معمولا احساس خوبی دارد. با این وجود، اگر مثلا سایز تان ۳۶ است و شلوار سایز ۳۸ بپوشید، آشفته و ژولی پولی به نظر می رسید.
لباس هایی بپوشید که در آن ها احساس راحتی می کنید. بخشی از دلایل پوشیدن لباس های قشنگ علاوه بر تناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید، افزایش اعتماد به نفس است. اگر از شکلی که به نظر می رسید راضی نیستید، و یا در لباس هایی که پوشیده اید احساس راحتی نمی کنید، و تمام مدت یا بی قرارید و یا مشغول پیچ وتاب خوردن، ادا و اصول در آوردن هستید.
هنگامی که موقعیت هایی که قصد تمرکز بر آن ها را کشف کردید، می توانید برای هر کدام، به دنبال لباس های مناسب بگردید. آیا کت و شلواری که الآن دارید، برای مصاحبه ی کاری مناسب است؟ چه پیراهنی برای مراسم عروسی مناسب است؟ در هر شرایط، از خودتان سوالاتی از این قبیل بپرسید.

هنگامی که شرایط مختلف را بررسی کردید، به سراغ مدل های لباس مختلف بگردید.

از دیگران نظر بپرسید
هر چقدر هم در اینترنت بگردید، باز هم به شما نمی گوید که لباسی که پوشیده اید به شما می آید یا خیر. بدن هر کسی منحصر به فرد است، و هزار و یک دلیل وجود دارد که لباسی که بر تن یک شخص زیبا به نظر می آید، بر تن شخص دیگری هم زیبا به نظر بیاید. بهترین شانس شما برای عالی به نظر رسیدن این است که کسی شخصا به شما بگوید که لباس ها در تن تان چگونه اند.راهنمای خرید لباس

اگر دوستان تان وقت ندارند که با شما به خرید بیایند، می توانید از فروشنده های مغازه بپرسید. اما تمام وقت شان را نگیرید، فراموش نکنید، این کارمندان وظایف دیگری نیز دارند.

وبسایت های مد را دنبال کنید
هنگامی که مبانی را آموختید، می توانید به سراغ جزئیات بروید. برای این هدف سایت های مخصوصی وجود دارند که می توانید نحوه ی لباس پوشیدن تان را به روز نگه دارید. ۳۰ سال پیش، شلوار های سر همی به روز و پر طرفدار بودند، اما الآن نه. مد با گذشت زمان تکرار می شود. به روز ماندن و روی مد بودن (حداقل تا حدی) یک قسمت از فرآیند است.

از آن جایی که هر نویسنده سبک خودش را دارد، به دنبال وبسایت و وبلاگ هایی بگردید که بیشتر با سلیقه تان جور است. کمد لباس تان باید نمایان گر سلیقه ی شخصی و راحتی و زیبایی ای که ترجیح می دهد، باشد.

اما به یاد داشته باشید که زیاد هم حاشیه نروید. اگر دنبال لباس برای کار می گردید، به لباس های رئیس و همکاران تان در فصل های مختلف نگاه کنید. اگر به مراسم عروسی می روید، حواس تان باشد که از عروس و داماد بهتر لباس نپوشید، اما هم زمان باید با سایر مهمانان نیز هماهنگ باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *